Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

založila jsme ještě jeden profil http://bresta1.rajce.idnes.cz/ Tam budu zveřejňovat takový ty nezařaditelný alba jako třeba dokumenty a alba typu "cestou do práce", nebo "odpolední vycházka". Tak pokud vás to bude zajímat, jste vítáni.

Vytvořte ze svých alb pexeso

Ideální jako dárek nebo jen tak pro sebe na památku.

SLEVA 10 % do 30. 11

26 fotek, leden 2012, 1 266 zobrazení, 346 komentářů | krajina, příroda, *Soutěž: Zasněžená krajina
Pár postřehů ze zasněžené krajiny krkonošské z posledních dnů.
116 fotek, červen 2010, 1 130 zobrazení, 54 komentářů | cestování, krajina, příroda
Naše úžasná dovolená plná deště a zimy, ale nakonec také slunce na začátku června 2010.
49 fotek, 23.7.2011, 609 zobrazení, 137 komentářů | cestování, krajina, příroda
Měli jsme možnost navštívit jediné ledovcové jezírko na české straně Krkonoš. Já o něm do letoška nevěděla. Je skryto nedaleko neznačené cesty pod Kotlem. Jezírko je už v I. zóně KRNAP a my jsme si ho mohli prohlédnout díky akci pro veřejnost pořádanou opět KRNAPem. Tentokrát to bylo obzvlášť vydařené. Bližší komenty u obrázků. A pokud byste se tam někdo chtěl vydat přes omezení vstupu, tak se snažte nešlapat na rašeliník. To je takový vyšší mech, pěkně to na něm čvachtá a je hrozně citlivý na sešlapání. Jinak cesta je zatím v II. zóně, takže se tam může, ale já bych v tom terénu asi sama zakufrovala.
75 fotek, 17.9.2011, 493 zobrazení, 41 komentářů | oslavy, rodina-přátelé
Konečně den D. Z Hůrek jedeme 24 km do Jindřichova Hradce. Postupně se scházíme na třetím nádvoří zámku. Nakonec se nás na obřadu sešlo bratru ke stovce. Paní matrikářka je z nás trochu nervózní, pravda nikdo jí moc neposlouchá, je tam pěkný šrumec. Nakonec se zformujeme do správných dvojic a pomalým krokem vyrážíme k oltáři. Nevěsta a ženich nepřichystají překvapení, řeknou zřetelně své ano. Všichni jsme dojatí a přejeme oboum moc štěstí do společného života. Pak se fotíme v různých větších či menších skupinkách. A začíná další část svatebního dne.Celá velká skupina se přemísťuje na nádraží, aby se vláčkem po úzkokolejce přemístila k místu svatební hostiny. Takže pokračování ve 4. díle.
76 fotek, 14.9.2012, 491 zobrazení, 372 komentářů | cestování, krajina, příroda, rodina-přátelé
"Pálavskou krajinou, za krásou Venušinou, kola nás povezou. Pálavo, Pálavičko, zdravíčko nám dá Tvé vínečko." A taky tak to bylo, kroužili jsme čtyři dny touto magickou krajinou, popíjeli burčáček a vínko, do toho nám svítilo sluníčko, které rozzářilo bílá skaliska Pálavy. Tak trochu té atmosféry předávám dál. A o básnické vsuvky se zasloužil Jarda K. a spol.
41 fotek, únor 2015, 477 zobrazení, 141 komentářů | krajina, příroda
Rok se s rokem sešel a je tu pět polovina února a výjezd na Starou Pilu v osadě Jizerka.První okouzlení jizerskohorskou přírodou jsem vnořila do předešlého alba http://brestaci.rajce.idnes.cz/Jizerky_2015_prvni_stripky a takže nyní trocha dokumentačních pro účastníky připomenuvších dnů a zážitků.
24 fotek, únor 2015, 467 zobrazení, 146 komentářů | cestování, krajina, příroda
První fotopostřehy z akce " Přejezdy Jizerských hor". Osada Jizerka a všudypřítomný Bukovec.
33 fotek, 16.2.2015, 433 zobrazení, 26 komentářů
Ze společenské části pobytu vybírám to nejlepší_" maškarní bál". Na to se vždy těšíme, zahodíme předsudky, oblékneme převleky a do víru zábavy vyrazíme.
115 fotek, květen 2010, 423 zobrazení, 16 komentářů | cestování
Květnová Vídeň
66 fotek, srpen 2012, 415 zobrazení, 234 komentářů | cestování, krajina, příroda
Druhý díl našeho poznávání severních Čech je o skálách a vyhlídkách a vyhlídkách a skálách, až nám to lezlo i ušima, ale stále to bylo objevné a úžasné. Jo a taky se semtam objeví opět naše nejdelší řeka Labe a taky Elbe.
29 fotek, 22.3.2015, 413 zobrazení, 107 komentářů | krajina, příroda
Minulou neděli mělo být jaro. Dost bylo už zimy. Na vítání jara jsem vymyslela cestu za šafránovými loukami do Horních Albeřic. Byl z toho pohodový den za poznáním křížové cesty u Horního Maršova s vyobrazením malířem Alešem Lamrem. Stojí zato shlédnout. V Horních Albeřicích jsme nenašly šafrány, ty byly ještě v hlubokém spánku pod sněhem, ale našly jsme malebnou horskou krajinu s typickou lidovou architekturou vesnických horských stavení roztrušenými na stráních Albeřického údolí. Je to skoro zapomenutý kraj, ale o to oku lahodnější. Mezitím počasí připravilo aprílové počasí v podobě souvislé sněhové pokrývky, za kterou by se nestyděl prosinec. Tak nevím, jestli dám šafránové louky podruhé.
101 fotek, březen 2009 až září 2011, 407 zobrazení, 38 komentářů | oslavy, rodina-přátelé
Jsme ve vláčku a vesele uháníme k Hůrkám. Hodinka uběhne coby dup a máme před sebou další svatební pochůzku. Pěšky přeběhneme 1 km na Blato, kde máme pozdní oběd s výborným dortíkem. A stejnou cestou nazpátek na Hůrky a tam rozjedeme pořádnou merendu až do rána. Teda někteří. A jestli si myslíte, že druhý den po svatbě bude poklidný, tak se mýlíte. Ale nechte se překvapit.
17 fotek, 15.3.2015, 398 zobrazení, 55 komentářů | cestování, krajina, příroda
Loni nás moc zaujala oblast na jih kolem Jičína s barokní koncepcí krajiny.Nebudu se opakovat, výklad zde : http://brestaci.rajce.idnes.cz/Jicin_Marianskou_zahradou_I./ Tentokrát jsme zvolili pěšo výlet a objevovali jsme schované kaple kolem vrchu Veliše. A celý den bylo pošmourno..... No a proto jsem se uchýlila k výrazné SW úpravě a k rámečkům černým. Nějak mi to k tomu pasuje.
41 fotek, 30.6.2012, 391 zobrazení, 212 komentářů | krajina, příroda
Opět jsme se přidaly k dolňokaleňákům v Černým Dole k pochodu za východem slunce na Sněžce. Počasí bylo super, tropická noc, měsíc i hvězdy svítily tak, že jenom za jejich svitu jsme došly až na vrchol. A já jsem tentokrát pochopila, že nejde o samotný východ slunce, ale o tu cestu. Těžko popisovat, to se musí prožít.
Hermínka 0
21 fotek, červenec 2012, 390 zobrazení, 18 komentářů | děti, doma, rodina-přátelé
A je to tady milá rodinko, přátelé a kamarádi, přišel na svět človíček maličký. Hermínka pozdravila maminku Evu, tatínka Petra a brášku Lojzíka ve středu 11.července v 11 hodin. Vítáme ji na světě a přejeme ji zdraví, radost, štěstí.
74 fotek, srpen 2010, 383 zobrazení, 6 komentářů | cestování, krajina, příroda
Morava dovolená 3 - tentokrát lednický a valtický areál a návrat zpět přes klášter Rosa Coeli a horu Blaník
84 fotek, srpen 2012, 346 zobrazení, 264 komentářů | cestování, krajina, příroda
Letošní putování s "Pšendou" nám ukázalo krásné kouty severních Čech a malebná zákoutí kolem naší rodné řeky Labe, která v těchto místech nabírá na mohutnosti a lenosti. První díl věnuji poznávací části výletu, kde jsme objevovali Ústí nad Labem s jeho pozitivy i negativy, Litoměřice a okolí a další místa , která nás hodně zaujala. Příští díl bude o vyhlídkách a skalách a skálách a vyhlídkách a stále kolem dokola a vždy trochu jinak.
60 fotek, červen 2011, 339 zobrazení, 108 komentářů | architektura, cestování, krajina, příroda, vesnice
Malá vycházka za poznáním lidové architektury horských vesniček, zapomenutých koutů západních Krkonoš. Pořádal KRNAP a opět to plně splnilo naše očekávání. Za doprovodu Mgr.Loudy jsme se dověděli maximum informací, jak naši předci stavěli své domečky v souladu s přírodou a vytvářeli tím charakteristický ráz krajiny. Takže odborné poučky pod fotkami jsou slova našeho průvodce. Pokud to napíšu nepřesně , tak je to pouze mou nepozorností, protože jsem fotila a fotila. :-)
47 fotek, říjen 2014, 335 zobrazení, 117 komentářů | cestování, krajina, rodina-přátelé
Tak už 4.ročník podzimního cyklování po Jizerských horách s Jardou Š. a celou naší milou skupinkou účastníků zájezdu z různých koutů VČ a dokonce i SVČ kraje. Letos jako jiné roky se počasí vydařilo, hodně jsme toho společně viděli a zažili. A protože cyklování není o focení, tak jenom pár dokumentačních záběrů z toho našeho úúúžasného pobytu.
28 fotek, duben 2011, 335 zobrazení, 15 komentářů | koníčky
Blíží se Velikonoce a kraslice k nim patří. Trochu opět mého tvořeníčka především technikou vyškrabávání. To umím od mé babičky.