Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

brestaci

Alba oblíbenců

Alba lidí, které má brestaci v oblíbených

99 fotek, v úterý, 63 zobrazení, 103 komentářů
Udělal jsem si sólovýlet a vůbec jsem se nešetřil. Trasu z Třebívlice do Třebenic stezkou hradů jsem absolvoval se sluncem nad hlavou a ač bylo zprvu velice příjemné odpoledne mi už notně bralo sílu. Ale stálo to za to. Čtvero hradů, z níž ten první, blešenský, už vlastně dávno zanikl, stojí určitě za vyškrábání na vrcholky zdejších kopců a rozhled do okolí okouzlí. Drobná vada na kráse je naše mlžná (smogová) krajina, která brání dalekým rozhledům
42 fotek, minulou sobotu, 62 zobrazení, 76 komentářů
Po více než půl roce se vracíme do společnosti KČT Mladá Boleslav a vyrážíme s nimi do lůna Jizerských hor, kam jsme se s Hankou taky ještě letos nezatoulali. Vlakem do Mníšku u Liberce a odtud přes Fojtku (u přehrady jsme ale nebyli) do kopců. Zastavení na Nové Louce na občerstvení bylo mimo plán pochodu a tak rychle spěcháme nejen kvůli bouřce, ale abychom došli skupinu. Kolem Hřebínku a Bílý kuchyně se spouštíme Malým Štolpichem do Hejnic, kde se opět všichni scházíme a navíc je to cíl túry
21 fotek, 13.5.2018, 47 zobrazení, 22 komentářů
Nedělní odpolední projížďka. Přes 40 km dlouhý okruh přes naše okresní město. Zastávky patřily Lysé nad Labem, kde jsme se byli podívat na stav silničního nadjezdu nad železniční tratí, který je rozebírán aby ustoupil nadjezdu novému. Podle Labe do Nymburka a hlavní zastavení v obci Veleliby. poté pohodový návrat domů po větru se sluncem nad hlavou
84 fotek, 12.5.2018, 61 zobrazení, 83 komentářů
Byl to pokus o výlet, kde by se mohla znovu sejít stará parta. Žel, kromě Katky a Tondy, se kterými jsme toto domlouvali, se přidala jen pražská Pavla. Výlet byl trasován veřejnou dopravou do Zakšína u Dubé na Kokořínsku, kde byl počátek pochodu. Po vystoupení na Pustý zámek jsme vzali kurs na Tupadly, tj. kolem Slavína. V Želízech byla zastávka u obřích hlav a jeskyni Klácelka a cíl byl po 18-ti km v Liběchově. Krásné slunečné počasí se odpoledne měnilo v oblačnost, ale nic se nepokazilo
41 fotek, 8.5.2018, 44 zobrazení, 68 komentářů
Prodloužený víkend na jižní Moravě se zadařil a návrat si zpestříme malou zastávkou v Dolních Kounicích. Slunečné a větrné počasí je na ústupu: zatahují se první mraky a po návratu až domů zjišťujeme, že jižní Moravu zkrápěly první deště
82 fotek, 7.5.2018, 84 zobrazení, 84 komentářů
Po dvou cyklovýletech se vydáváme na poslední výlet pěšky. Být pod Pálavou a nepřejít ji by byla velká škoda. Sezóna sice ještě není v plném proudu, ale na stezkách Pálavy si už připadáte jako v mraveništi. I přesto je to výlet plný nových poznání, putování krásnými místy: prostě malé české, pardon, moravské Dolomity. Počasí opět nádherné, slunečné a vítr dnes naopak příjemný, osvěžující...
136 fotek, 6.5.2018, 82 zobrazení, 101 komentářů
Druhý den opět usedáme na bicykly a snažíme se projet Valticko-lednický areál. Opět je nádherný den a silně větrno
25 fotek, 5.5.2018, 48 zobrazení, 29 komentářů
Po, pro nás nezvyklém cyklovýletě, se jdeme ještě "spravit" pěšmo okolo Mlýnského rybníka. Kemp je rušný a plný lidí, účastníků Vojenského pochodu, a tak jdeme do přírody a klidu
64 fotek, 5.5.2018, 92 zobrazení, 82 komentářů
Vyrazili jsme na prodloužený víkend na jižní Moravu. Ubytovali jsme se poblíž Lednice v autokempu Apollo a pak už jen vyráželi na jednotlivé výlety. První z nich byl na kole. přes Břeclav až na jih, na soutok Dyje s Moravou. 60 km ve větrném, ale slunečném dni
37 fotek, 1.5.2018, 59 zobrazení, 71 komentářů
Odpolední prvomájová projížďka na kole v okolí Českého Brodu. Zastavili jsme se na Klepci, odkud je možnost mapovat "kopečky", ale dohlednost nebyla nejlepší. Další zastavení patřilo kostelu sv. Jiří z 12. století v Hradešíně. Zde jsme měli štěstí a mohli krátce nakouknout i dovnitř. Společnost nám dělalo podmračené nebe a vanoucí vítr
58 fotek, 1.5.2018, 43 zobrazení, 5 komentářů
První máj se v Českém Brodě tradičně nesl ve znamení veteránů. Nejprve jsou "staří miláčkové" vystaveni na náměstí k potěše všech obdivovatelů a poté se jde závodit. Všichni soutěžící absolvují tzv. závod pravidelnosti. Jezdci jedou dvoukolově jeden a ten samý okruh a měří se rozdíly mezi jednotlivými koly, což pak určuje pořadí vítězů. Na vítěze jsme ale nečekali, ale pro obdivovatele jsem zachytil něco málo krasavců...
Monotonní album bez komentáře
57 fotek, 29.4.2018, 64 zobrazení, 67 komentářů
Roverky nebo též Zadní Kokořínsko, oblast pod majestátním Vlhoštěm se stal místem našeho dalšího puťáku. Stříbrný vrch pod Vlhoštěm nás nalákali svými skalními vyhlídkami. Nejsou značené, ale přesto velmi krásné. Počasí opět ideální, jarní, sluníčkový. Jen ty výhledy, ale to už je obnošená vesta...
65 fotek, 28.4.2018, 39 zobrazení, 29 komentářů
Ještědsko - kozákovský hřbet se táhne od obce Jitrava v Libereckém kraji (zvedá se z Jitravského sedla) a táhne se zhruba 60 km jihovýchodním směrem. Za vrchem Tábor se snižuje k obci Železnici. My jsme si pro výlet vybrali jeho střední část: sníženinu Kopaninský hřbet. Byl nádherný jarní sluneční den
48 fotek, 25.4.2018, 57 zobrazení, 67 komentářů
Sólovýlet na Kutnohorsko při pěkném počasí
52 fotek, 24.4.2018, 59 zobrazení, 31 komentářů
Šel jsem se projít k benátecké ohradě divokých koní a zubrů a netušil, jaké štěstí na ně budu mít. Již od golfového hřiště jsem zahlédl první zubry poblíž plotu kudy jsem měl procházet, a po chvilce i celé stádo koní. To jsem stále ještě netušil, jaké představení mi zubři přichystají. Nejen že mne tolerovali hned za plotem, ale nebojácně procházeli kolem mne ve vzdálenosti do deseti metrů. Jako adrenalinový zážitek bylo vystartování samice proti mně poté, co se k ní přiloudalo tele k napití a samice usoudila, že by mi měla dát výstrahu. Plot i s elektrickým ohradníkem ji však včas zastavil, ale metrový pohled z očí do očí asi šestimetrákový samice není právě příjemný
49 fotek, 21.4.2018, 55 zobrazení, 53 komentářů
Hřebeny jsou severovýchodním výběžkem Brd a svým okrajem se dotýkají jihozápadní Prahy. My jsme tentokrát vyrazili na Pidku vlakem a vystoupili kousek před Dobříší, abychom zbytek cesty absolvovali pěšky zdejší malebnou krajinou. Výlet vlakem je nejen drahý, jak jsem již několikrát pravil, ale bohužel i zdlouhavý. O to míň pak zůstává čas na výlet. V tomto případě nám nezůstal čas na bližší prohlídku Dobříše (důvod se sem vrátit). Počasí přímo letní s jarními, květy obsypanými stromy
47 fotek, 15.4.2018, 58 zobrazení, 100 komentářů
Víkend zasvěcený Kokořínsku. Dnes jsme sem byli pozváni našimi přáteli ze staré party. počasí opěk krásné jarní. Proti včerejšku obrovský nárůst turistů, nejen pěších, ale i cyklo
74 fotek, 14.4.2018, 67 zobrazení, 109 komentářů
Jaro nastoupilo v plné parádě na trůn a my jsme zajeli do jihovýchodního cípu Kokořínska na malý výlet
24 fotek, 9.4.2018, 74 zobrazení, 53 komentářů
Když se něco pokazí, vždy jsou to problémy. V případě zdraví v našem věku je potřeba se s tím smířit a doufat... Nevadí, zase bude líp (Wabi Daněk). V případě našich technických pomůcek nás to ale stojí peníze a hlavně čas. O svém fotoaparátu jsem se zmínil v předminulém albu. Dva dny po vypršení záruky se mně aparát porouchal, skončil "v nemocnici" a vyčkávám... V sobotu jsme se vraceli z výletu z Ústí nad Labem autem (ty vlaky jsou neskutečně drahý!) a v Liběchově jsme "dojeli". A tak jsem si dnes dal rande s odtahovkou. Byl jsem tam asi o čtvrt hodiny dřív a jelikož jsem měl s sebou starýho Lumixe, oběhl jsem v rychlosti liběchovský zámek
51 fotek, 7.4.2018, 63 zobrazení, 56 komentářů
Procházka labským údolím až pod hrad Střekov, výstup na něho a střekovská vyhlídka s rozhlednou jsou místa, která jsme si chtěli opět zhlédnout. Počasí nádherné, jarní. Návrat k autu do Brné byl přes Vysoký Ostrý a pak už jen sestup kolem Výřích skal Průčelskou roklí dolů

Rajce.net je největší česká sociální síť
zaměřená na sdílení fotografií a videí.

Nabízí neomezený prostor zdarma, snadnou a rychlou výrobu fotoknih i jiných fotoproduktů.